מחלקת שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית הינה הגדולה בישראל ומתחזקת למעלה מ-600 מערכות בכל רחבי הארץ.

מחלקת השירות מורכבת מטכנאים מיומנים בתחום הסולארי ובעלי ניסיון רב. התחזוקה השוטפת ואיתור התקלות מבוצעים בעזרת ציוד ייעודי מתקדם למערכות סולאריות כגון מצלמות טרמיות וציוד לבדיקת ביצועים של פנלים סולאריים.

מחלקת השירות מנהלת חדר בקרה אשר בו מתרחש תהליך ניטור של מאות מערכות. לאחר המיזוג עם חברת אורד מערכות בע"מ, נהנית מחלקת השירות מתמיכה של למעלה מ-100 טכנאים נוספים, ומפריסה ארצית של 5 משרדי שירות מדן ועד אילת.

שירותי האחזקה שהחברה מספקת הינם ברמה המקצועית מהגבוהות שיש, הכוללים מגוון שירותים המאפשרים ללקוח ליהנות מתפוקה אופטימלית ללא מאמץ מצדו. מחלקת השירות מתחזקת מעל 240 מגוואט, במסגרת למעלה מ-600 חוזי שירות ותחזוקה והינה הגדולה והמקצועית בישראל ומופעלת באמצעות מחלקת השירות של חברת אורד.

החברה מציעה את שירותיה גם לבעלי מערכות אשר נעזרו בשירותי קבלני הקמה אחרים, ויודעת להעניק מניפת שירות רחבה מהנהוג בשוק.